Malo, a veliki problem
Izbegavanje mikroplastike u dm robnim markama
Još od 2014. godine dm u svojim robnim markama, poput pilinga, gelova za tuširanje ili šampona, dosledno izbegava korišćenje čvrste mikroplastike. Umesto toga, koriste se prirodni ili biorazgradivi sastojci kao što su silicijum-dioksid, celuloza ili mlevene ljuske orašastih plodova.
Takođe, u dekorativnoj kozmetici, kao što su senke za oči ili puder, mikroplastika se, gde god je to moguće, zamenjuje ekološki prihvatljivijim alternativama.
Poseban fokus stavljen je i na otopljene sintetičke polimere koji se koriste kao vezivna sredstva u recepturama. Iako se ti spojevi ne svrstavaju u standardnu definiciju mikroplastike, dm nastoji da postupno smanji njihovu upotrebu u proizvodima dm robnih marki i zameni ih održivijim varijantama.
Budući da je transparentnost čvrsto ukorenjena u načelima naše poslovne zajednice, proizvodi dm robnih marki jasno su označeni kao „bez mikroplastike“ – kako na ambalaži, tako i u opisima proizvoda na dm online shopu. Time dm kupcima nudi dodatne informacije i podstiče svesnije potrošačko ponašanje.
Osim toga, dm učestvuje u raznim dijaloškim formatima i istraživačkim inicijativama kako bi dao aktivni doprinos razvoju i podsticanju alternativa mikroplastici.