Kvalitet nije slučajnost
Kvalitet je rezultat sistemskih procesa, jasnih zahteva i doslednog sprovođenja. U dm-u upravljanje kvalitetom je ključni faktor održivog poslovanja. Ono osigurava da dm robne marke ispunjavaju zakonske zahteve, ali i da zadovoljavaju najviše standarde sigurnosti, učinkovitosti i održivosti.
Zajedno sa našim proizvodnim partnerima, odgovorni smo za kvalitet i sigurnost naših proizvoda dm robnih marki. Pritom želimo da ispunimo očekivanja kupaca, a ako je moguće, čak i da ih nadmašimo. Upravljanje kvalitetom za proizvode dm robne marke sprovodi se u Nemačkoj i preuzima važnu funkciju na poveznoj tački između timova dm robnih marki i proizvodnih partnera koji za dm iste proizvode.
Cilj je i ubuduće da nudimo sigurne, visokokvalitetne i održive proizvode dm marke. To se odnosi ne samo na svaki proizvod dm robnih marki na pojedinačnom nivou proizvoda, već i na sveobuhvatni razvoj i razvojne ciljeve u okviru naših zahteva koji prevazilaze zakonske minimume za kvalitet, saradnju s našim proizvodnim partnerima i povezanim lancima vrednosti.
Za dm marke smo uspostavili sveobuhvatan sistem praćenja koji kontinuirano uzima u obzir najnovija naučna saznanja i razvojne trendove. Tim kontinuirano prati aktivnosti i preporuke relevantnih nacionalnih i evropskih institucija, poput Saveznog instituta za procenu rizika (BfR), Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i Evropske agencije za hemikalije (ECHA). Uključivanje relevantnih interesnih grupa odvija se na kontinuiranoj osnovi, prvenstveno kroz praćenje i predviđanje interesa kupaca.
Potvrda učinkovitosti upravljanja kvalitetom jeste i unapređenje procesa povlačenja proizvoda: U poslovnoj godini 2021/22. iz predostrožnosti smo povukli šest proizvoda dm robnih marki, a u narednoj poslovnoj godini 2022/23. takođe ukupno šest proizvoda (na nivou cele grupe). U poslovnoj godini 2023/24. nije bilo povlačenja proizvoda. Nakon sprovedenog povlačenja proizvoda, intenzivno sarađujemo s dotičnim partnerom i dogovaramo konkretne dodatne mere kako bismo što bolje isključili rizik ponovnog pojavljivanja izazova.
Cilj je i ubuduće da nudimo sigurne, visokokvalitetne i održive proizvode dm marke. To se odnosi ne samo na svaki proizvod dm robnih marki na pojedinačnom nivou proizvoda, već i na sveobuhvatni razvoj i razvojne ciljeve u okviru naših zahteva koji prevazilaze zakonske minimume za kvalitet, saradnju s našim proizvodnim partnerima i povezanim lancima vrednosti.
Za dm marke smo uspostavili sveobuhvatan sistem praćenja koji kontinuirano uzima u obzir najnovija naučna saznanja i razvojne trendove. Tim kontinuirano prati aktivnosti i preporuke relevantnih nacionalnih i evropskih institucija, poput Saveznog instituta za procenu rizika (BfR), Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i Evropske agencije za hemikalije (ECHA). Uključivanje relevantnih interesnih grupa odvija se na kontinuiranoj osnovi, prvenstveno kroz praćenje i predviđanje interesa kupaca.
Strateška saradnja
Naše partnere biramo pažljivo, prema dm specifičnim kriterijumima, sa ciljem dugoročne saradnje. U zavisnosti od grupe proizvoda, zahtevamo specifične, međunarodno priznate standarde sigurnosti proizvoda ili sertifikate upravljanja kvalitetom, koji su ugovorno definisani i čiju usklađenost redovno proveravaju nezavisne institucije. Primeri takvih sertifikata su, posebno, „International Featured Standards“ (IFS) i „Brand Reputation through Compliance Global Standards“ (BRCGS).Potvrda učinkovitosti upravljanja kvalitetom jeste i unapređenje procesa povlačenja proizvoda: U poslovnoj godini 2021/22. iz predostrožnosti smo povukli šest proizvoda dm robnih marki, a u narednoj poslovnoj godini 2022/23. takođe ukupno šest proizvoda (na nivou cele grupe). U poslovnoj godini 2023/24. nije bilo povlačenja proizvoda. Nakon sprovedenog povlačenja proizvoda, intenzivno sarađujemo s dotičnim partnerom i dogovaramo konkretne dodatne mere kako bismo što bolje isključili rizik ponovnog pojavljivanja izazova.